lauantai 5. joulukuuta 2015

Luukku 4: Omat ratsastusvaatteeni


Joulukalenterin 4 luukku on nyt auki ja sieltä aukeaa omat ratsastusvaatteeni!

Perus ratsastusasuuni kuuluu:


Kesäisin/syksyisin olen käyttänyt tätä Horzen clubitakkia


Kypäränä mulla toimii tämä Coolmaxin CRW ratsastuskypärä



Nämä housut eivät ole ihan samat mitä itselläni on, mutta parempaa kuvaa en löytänyt.
Mulla on siis Horze spirit Jennie:n kangaspaikkaiset housut, jotka eivät ehkä olleet mitä parhainta laatua, koska reiden kohdalla sauma alkoi vähän repeilemään ja siinä on pari pikkuriikkistä reikää.


Minulla vähän kärsineemmät hanskat ovat samanlaiset, mutta tummansiniset Horze Lyon:in hanskat.
Ovat hyvät kesällä, koska niissä on hengitysreikiä,ja rystysten kohalla hengittävää kangasta. Talvelle kylläkin vähän liian ohuet.


Sukkia käytän aina joko näitä punaisia Horzen perus sukkia, tai


Näitä tummansinisiä Horzen sukkia.


Saappaat mulla on Junior steeds:in saappaat, jotka ovat muuten hyvät, mutta jalassa ne menevät tuosta nilkan kohdalta vähän ryttyyn, ja muutenkin varsi valuu aina kävellessä alas. Myös varren sisäpuoli kului heti muutaman käytön jälkeen.



Talvella olen käyttänyt tätä H&M:n tikkiliiviä hupparien kanssa. Liivi on tosi lämmin ja ollut muutenkin hyvä käytössä.

Käytän myös semmoista punaista Jackson merkkistä pörröhupparia, joka on ollut todella lämmin.


Hyvää joulukuun 4 päivää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti