maanantai 4. tammikuuta 2016

Vuoden ensimmäinen

Moikka! 
Taas on blogiin tullut uusi banneri näin vuoden vaihteen kunniaksi. Tylsyyden vuoksi ajattelin kokeilla jos saisin edes jonkunlaista inspiraatiota uuteen banneriin, ja sieltä se taas tuli. Ehkä ei mikään parhaimmasta päästä oleva, mutta kelpaa nyt taas näin joksikin aikaa.

Taas vierähti yksi vuosi, joka sisälsi niin ikimuistoisia iloisia asioita, kuin minulle surullisia ja vaikeasti läpikäytäviä asioita. 2015 oli minulle itselleni henkisesti todella rankka vuosi, joka koetteli minua kaikilla asteilla. Kuitenkin kokonaisuudessaan 2015 toi minulle paljon uusia tuttavuuksia mm. Becks, loin paljon enemmän uusia ystävyyssuhteita, sekä elämäni on muuttunut hurjasti parempaan suuntaan, vaikka helppoa se ei ole ollut! :)
Näin vähäsen myöhässä toivotan kaikille oikein mukavaa 2016 vuoden alkua!




Ajattelin tehdä vielä näin postauksen loppuun viime vuoden bannerit- postauksen. Niitä löysin muutaman, jotka olivat vanhasta blogistani, ja loput on sitten näitä tämän blogin bannereita. Tyhmänä olen joskus sitten poistanut kaikkia bannereita joita olen tehnyt, joten vanhoja ei ainakaan tällä pöytäkoneella ole muita, kuin nämä.

 Minun ja ystäväni blogin ensimmäinen tai toinen banneri
 Suunnittelin tälläistä banneria myöhemmin, mutta siitä ei sitten koskaa oikein tullut mitään
 Minun ja Laten blogin toinen tai kolmas banneri, johon lisäsin sitten vielä Becksistä kuvan, kun tiesin, että Late on lähdössä lähiaikoina.
 Blogin väliaikainen banneri silloin, kun jouduin vaihtamaan aiheen Latesta Becksiin.
 Kaunotar & Hirviö:n ensimmäinen oikea kunnon banneri.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti